Veilig en makkelijk betalen bij HD-Haircare.nl
Je kunt bij HD-Haircare.nl betalen via iDEAL, PayPal, Creditcards, BanContact, Sofort, SEPA-overboeking en onder rembours.
iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
PayPal
PayPal is de online betaalservice waarmee in vele webwinkels makkelijk, veilig en snel kunt betalen. Met PayPal kun je met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen verrichten zonder dat je bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de koper of verkoper. Daarnaast biedt PayPal je aankoopbescherming voor alle betalingen welke je met PayPal verricht. Op deze manier kun je met een gerust hart online betalen. Paypal accepteert betalingen met creditcards en via bankoverschrijving. Je kunt ook zonder PayPal-rekening betalen.
Mister Cash/BanContact
Mister Cash is de Belgische marktleider van elektronische kaartbetalingen. Met Mister Cash kan je veilig en snel online betalen. Mister Cash kan gebruikt worden door inwoners van België die beschikken over internetbankieren van een bank die is aangesloten bij het Mister Cash netwerk.
SOFORT Banking
De populairste betaalmethode van Duitsland. SOFORT Banking is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoef je alleen de betaling te verifiëren. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. De betaalmethode is eenvoudig en snel.
Bankoverschrijving
Kies je voor de optie bankoverschrijving, dan krijg je na het invoeren van je bestelling een e-mail met betalingsinstructies van Mollie.com (onze betaalprovider) met het verzoek de betaling aan Mollie.com over te maken. Heb je vragen over jouw bankoverschrijving, neem dan contact op met Mollie.com via NL +31 208202070 / BE +32 25882186
Rembours
Een bestelling onder rembours betalen betekent in de praktijk dat je pas afrekent als je de bestelling in handen hebt. Dit kan bij je thuis aan de deur, maar ook wanneer het pakketje afgehaald wordt op het postkantoor. Je betaalt het benodigde bedrag aan het postbedrijf, wat ervoor zorgt dat dit geld bij de webwinkel terecht komt. Voor jou betekent dit dat je pas afrekent als je het product in handen hebt en voor de webwinkel geeft dit ook zekerheid, want deze is verzekerd van betaling. Rembourszendingen worden verzonden met DPD en bedragen € 10,-